paperboutique פיתחו מוצר מיוחד לצורך פעילות בפייסבוק

PAPERBOUTIQUE המתמחה בהפקת הזמנות יוקרתיות לאירועים, החלה בקמפיין שיווקי ברשתות חברתיות. כחלק מהפעילות החליטו בחברה, בשיתוף סוכנות השיווק באינטרנט Fortissimo, לבחור במוצר אותו יוכלו להעניק לגולשים השייכים לקהל היעד ולוקחים חלק בפעילות המקוונת, וגם אשר יגביר את מיתוג החברה. מאחר והזמנות לחתונות ואירועים הן מוצר יקר לחתונה, גוייס צוות העיצוב של PAPERBOUTIQE לפתח מוצר חדש. התוצאה היא מסגרת יוקרתית לתמונות, המיוצרת באמצעות חיתוך בלייזר – הטכנולוגיה המשמשת את PAPERBOUTIQUE לצורך ייצור הזמנותיה היוקרתיות.



המסגרת החדשה תלווה את הפעילות של PAPERBOUTIQUE כשהיא משתלבת בקונספט השיווקי "רגעים יפים בחיים" – הקורא לגולשים להשקיע ברגעים הקטנים והיפים שילוו אותם אחר כך כל החיים.



PAPERBOUTIQUE הוקמה לפני שנתיים על ידי יזמים מתחומי העיצוב והטכנולוגיה, על מנת להביא לקהל עולם חדש של הזמנות יוקרתיות המתאפשרות בזכות הטכנולוגיה הטובה בעולם לחיתוך בלייזר. הטכנולוגיה מאפשרת להגיע לרמות גבוהות של דיוק, ביצוע תבניות, יצירת רשתות ועוד.



את הקמפיין ניתן לראות בדף הפייסבוק של PAPERBOUTIQUE

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)