PUMA ישראל עולה בקמפיין פרסום מקומי אשר ימתקד בנעל ה- PUMA L.I.F.T: הנעל הקלה ביותר בעולם. PUMA L.I.F.T במשקל 173 גרם בלבד, פותחה בהשראתו של אתלט PUMA הבכיר, ושיאן העולם ב- 100 ו- 200 מ', יוסיין בולט.
הנעל שהושקה בעולם בחודש אפריל 2009 מיוצרת באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום בתחום הנעליים כך שגוף הנעל והסוליה מאוחדות, התוצאה היא נעליים קלות יותר ונוחות יותר, הן לריצה והן להליכה.
קמפיין הפרסום, באמצעות משרד הפרסום בריקמן, כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ומגזינים וקמפיין אינטרנטי. סך ההשקעה בקמפיין הינה כחצי מיליון שקל.
עליית הקמפיין והשקת הנעל הייחודית בישראל הינה במקביל לפתיחתן של שתי חנויות קונספט חדשות של PUMA בישראל הממוקמות בקניון "חוצות" בכרמיאל ובקניון הנגב בבאר שבע. בהתאם, תתמקד פרישת שילוט החוצות של הקמפיין באזורים הסמוכים לחנויות החדשות.