רשת המסעדות "אגאדיר", יוצאת בקמפיין פרסום, לרגל השקת מנת הדגל החדשה שלה, ה-"אנגוס". הקמפיין הופק ע"י משרד המיתוג "MOO&AR" – מוגרבי & ארנלדס, בהשקעה של 500,000 שקל, כולל פרסום חוצות, רדיו ופירנט וימשך כחודש.
במסגרת הקמפיין יודגשו הערכים של המבורגר ה-אנגוס החדש של הרשת, העשוי מ- 100 אחוז בשר אנטריקוט ונחשב למשובח במיוחד. תוך שימוש בביטוי הנפוץ בקרב צעירים -"אין דברים כאלה". האות N המופיעה תדיר בשלטי חוצות בערים מרכזיות משמעה, "אין אין אין דברים כאלה".
רשת "אגאדיר" נבחרה ל- "אחת מ-25 המסעדות הטובות בת"א לשנת 2009" (ע"י עכבר העיר), ומחזיקה מזה שנה בתואר "ההמבורגר הטוב בישראל לשנת 2009" (ע"י טיים-אאוט). בימים אלה, הרשת משיקה תפריט חדש, הכולל מגוון מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים וקוקטיילים מפתיעים, וגם את מנת הדגל הפופולארית ה- "אנגוס" – המבורגר אנטריקוט משובח הצפוי לקבל את התואר "ההמבורגר הטוב בישראל" לשנת 2010.