חברת אדיר סחר, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי נישה בתחום המשקאות, יוצאת בקמפיין קיץ מאסיבי ל"מאסטר קפה"- המשקה המוביל בקטגוריית הקפה הקר בפחיות בהשקעה של כ 800,000 ₪.
הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט: נענע, מאקו, רשת, ספורט 5, ובשילוט חוצות על גבי תחנות אוטובוס ותל רופים בתל אביב, במהלך כל חודש אוגוסט תחת הסיסמא: "מאסטר קפה- קפה קר מזג". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים בגילאי 18-35.
המותג "מאסטר קפה" הושק בארץ ב 2003 כסדרה בת 3 טעמים: לטה, קולומביאני וטירמיסו, והוא בא לתת מענה לצרכן המבקש קפה קר, איכותי, טעים ונגיש. עם צמיחת תרבות צריכת קפה קר בחנויות הנוחות המאסטר קפה הפך למשקה המוביל בקטגוריית הקפה הקר בפחיות.
יניב דיין, בעלים משותף בחברת "אדיר סחר", מספר כי: "הקמפיין מהווה הפעילות השיווקית הראשונה של המותג מאז השקתו ב 2003, שעד כה שגשג אך ורק "מפה לאוזן", והוא מגיע כצעד אסטרטגי של "אדיר סחר" להגדלת מכירות המותג המצליח, המהווה אחד ממותגי הדגל של החברה.