"אוטו-דיל" חוגגת עשור יוצאת בקמפיין ראשון, בהיקף של 2.5 מיליון ₪

חברת הטרייד-אין "אוטו-דיל", חוגגת עשר שנים להקמתה. החברה מסיימת את שנת 2007 עם שיא מכירת של יותר מ-6000 מכוניות ומחזור מכירות שעולה על 600 מיליון ₪. כדי לציין זאת הוחלט בחברה לעלות בקמפיין פרסומי ראשון מאז היווסדה. מהחברה נמסר כי היא אינה עובדת באופן שוטף עם משרד פרסום אולם היא בקשה להעזר בשירותי משרד "פוגל אוגילבי" שהוא משרד הפרסום של "פולקסווגן".



הקמפיין כולל תשדירי פירסום בטלויזיה, תשדירי פרסום בכל תחנות הרדיו בישראל, מודעות בעיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט. בתשדירי הרדיו מופיע קריין המזדהה כ"יעקב טנדר" ובסגנון התשדירים של יעקב טרנר המזמין את כולם למוזיאון חיל האויר בחצרים, הוא מזמין את כולם לאתר "אוטו-דיל" הקרוב לאותה תחנת הרדיו המשדרת את התשדיר בסגנון:"בואו לסניף אוטו-דיל הקרוב, 5 דקות מכאן…." (כפי שטרנר אומר "5 דקות מבאר שבע").


בתשדיר הטלויזיה מוזמן הציבור להגיע לאתרי "אוטו-דיל" ולבצע עסקת טרייד-אין עם אפשרות לקבל 36 תשלומים .



היקף הקמפיין עומד על כ-2.5 מיליון שקלים והוא יעלה ביום חמישי, ה-3 בינואר, בערב, בערוצי הטלויזיה המסחריים ואח"כ בתחנות הרדיו האיזוריות ובעיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)