איירוויק, המותג החדשני לבישום הבית, עולה בקמפיין אנימציה בינלאומי לרגל השקת סדרת המוצרים "פרשמטיק – מיני ספריי אוטומטי". הקמפיין, באמצעות "יורו ת"א" ותחת הסלוגן "איירוויק – טוב להיות בבית", יעלה בהשקעה של כ- 2.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין, הינו חלק מסדרת סרטוני אנימציה מושקעים הזוכים בפרסים ברחבי העולם, מציג דמויות של חיות מאוירות חמודות להפליא הנמצאות בסיטואציית אירוח ביתית כאשר המוצר (פרשמטיק מיני ספריי אוטומטי) משמש כפתרון אידיאלי לאווירה נעימה המפזר ארומה וניחוח נפלא ברחבי החדר. בתהליך התאמת הקמפיין הבינלאומי לקהל הישראלי, נערכו אודישנים למדובבי הדמויות לעברית על מנת לצקת חיים "ישראליים" בדמויות המאוירות ולשמור על אופיין המיוחד.
טל בן פורת, סמנכ"לית שיווק "רקיט בנקיזר": "מטרת השקת סדרת המוצרים החדשה הנה לחולל שינוי בהרגלי הצריכה בתחום בישום האוויר בבתים בישראל ולעודד את קהל צרכני 'איירוויק' הקיימים להשתמש במבשמי אוויר אוטומטיים בכל חדרי הבית".