"איקאה" מעלה קמפיין אינטרנט למגוון מבצעי סוף השנה באמצעות אידיאולוג'יק


"איקאה" מעלה בימים אלו קמפיין אינטרנט למגוון מבצעי סוף השנה של החברה אשר יוצגו במהלך הרבעון האחרון של השנה. היקף ההשקעה בקמפיין, שיעלה באמצעות אידיאולוג'יק, כחצי מיליון ₪.



ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק מסר "הקמפיין החדש נועד להעלות את המודעות למבצעים הגדולים והאטרקטיביים שמציעה איקאה לקראת הרבעון האחרון של השנה. לאורך החודשים הקרובים יוצגו מגוון מבצעים המוגבלים בזמן כאשר המבצע הראשון מציע הנחות אטרקטיביות על מגוון הספות העשיר בחנות".



הקמפיין יעלה עד סוף השנה באתרי האינטרנט המובילים.



קרדיטים:


תקציבאית: לירון קוחנסקי.


סופרוויזר: ליאור שלום.


מנהל קריאייטיב: ג'ואד מבג'יש.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל