"ארומה ישראל" בקמפיין לקיץ 2009

רשת "ארומה ישראל" יוצאת בקמפיין בהשקעה של 1 מליון ש"ח לאייס ארומה – אחד ממוצרי הדגל של הרשת. המהלך יגובה בקמפיין עיתונות ארצי, קמפיין רדיו ארצי, חסויות בערוץ 10 וערוץ 2, ובתקשורת שיווקית בסניפי הרשת.



לדברי אמיר איצקוביץ, סמנכ"ל השיווק ב"ארומה ישראל" : "אייס ארומה היה מאז ומתמיד המוצר הפופלארי של הרשת, כבר משנת 1994 בה נפתח הסניף הראשון. מידי שנה נמכרות מיליוני כוסות אייס ארומה וזאת הודות לטעם והמרקם הייחודיים של האייס, הקיץ הישראלי החם, וזמינות המוצר בכל סניפי ארומה ישראל ברחבי הארץ.



הקמפיין מציג כוס ובה אייס ארומה מזווית פנימית ומשתמש באלמנטים ויזואליים וקוליים חדשניים. הקמפיין ממתבסס על המוצר עצמו ולכל מדיה שונה נעשתה התאמה למאפייניה. היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בכ-1 מיליון ש"ח ונעשה באמצעות משרד הפרסום "הביילינים ".



לדברי אמיר איצקוביץ, סמנכ"ל השיווק ב"ארומה ישראל" :הקיץ "ארומה ישראל" בחרה להתמקד בקונספט פרסומי ייחודי במרכזו אייס ארומה המייצג את התובנה שבכל מצב לכל אחד מאיתנו מגיע פינוק קטן .


תפריט האייסים של ארומה כולל שבעה משקאות אייס שונים כגון אייס ארומה דיאט, אייספרסו, אייס מיוגורט טבעי ועוד. אייס ארומה נמכר גם בתוספת גלידת וניל או שוקולד.



רשת ארומה ישראל מונה כ – 98 סניפים ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)