"בוניטה" בחרה בימית סול להוביל את קמפיין אביב קיץ 2008


רשת הבוטיקים בוניטה, בחרה בדוגמנית ימית סול כפרזנטורית של הרשת לעונת אביב-קיץ 2008. סול בת ה-26, אשר לא מפסיקה לככב בתוכניות טלוויזיה רבות, ביניהן "חדשות מפתיעות" בערוץ 2 לצידו של אורי גוטליב, "הנפילים" ב YES ובערוץ הילדים, מצלמת בימים אלו עונה נוספת לסדרת המצבים המצליחה בערוץ הילדים "הפיג'מות".


זהו הקמפיין האופנה המשמעותי הראשון של סול ושכרה נאמד בכ-100,000$ לשנה. סול, מייצגת את הפניה לקהל צעיר ועתידה לקחת חלק בקמפיין טלוויזיה, קטלוג ומודעות בכל עיתונות נשית. סול מחליפה שורה של כוכבות אשר לקחו חלק כפרזנטוריות בוניטה,ביניהן: מלי לוי,יעל גודלמן, מלאני פרס ומחליפה את שרון גניש אשר כיכבה בעונת החורף 2007-2008.


פרידה ראובני, בעלת רשת בוניטה: "ימית סול היא דוגמנית ושחקנית ישראלית מעורכת ואנו שמחים בבחירתה לככב בקמפיין הקיץ של בוניטה. ימית נבחרה להיות האישה החדשה של בוניטה היא בעלת אישיות כובשת ויופי איחודי והיא מייצגת את ערכי מותג בוניטה:רעננות,צעירות וסקסיות,ופונה לקהל רחב יותר של לקוחות,עם דגש על קהל צעיר".



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)