"ביטוח ישיר" תשתמש במערכת WizBiz לביצוע מכרזים אלקטרוניים בתחום הדפוס והרכש השיווקי


מחלקת הרכש של "ביטוח ישיר" הטמיעה את מערכת WizBiz לביצוע מכרזים אלקטרוניים בתחום הדפוס והרכש השיווקי. מערכת WizBiz היא זירת מסחר אלקטרונית המאפשרת למנהלי הרכש לחסוך סכומים משמעותיים ברכש השיווקי של הארגון כגון: דפוס לסוגיו השונים, מדבקות, אריזות, מתנות ומוצרי קד"מ, מתקני תצוגה לתערוכות, מיתוג נקודות המכירה ועוד.



במאגר המידע של המערכת מצויים כ- 600 ספקים ונותני שירות מתחומי הדפוס והרכש השיווקי, טפסי מכרז מקצועיים המאפשרים תיאור מפרט מדויק של העבודה המבוקשת וכלים מתוחכמים התומכים בנתונים המתקבלים ומארגנים אותם לנוחות המשתמש.




מנהלת השיווק של WizBiz – לניר גל אומרת: "חברות וארגונים רבים כבר הבינו וזיהו את יכולותיה של המערכת להוזיל משמעותית את עלויות הרכש של הארגון. הקונספציה המקובלת אצל קניינים רבים החושבים, כי ניתן להסתפק ב- 3 הצעות מחיר הוכחה כשגויה ובמיוחד בתחום תחרותי כגון ענף הדפוס והתחומים הנושקים לו. שוק זה הינו שוק של קונים, המאופיין בעודף כושר ייצור על הביקוש, דבר המאפשר ללקוחות לחסוך עד 50% מעלויות הרכש ע"י ביצוע מכרז לעשרות ספקים ולא להסתפק בספקים המוכרים."






אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)