בייגל בייגל יוצאת בחודשי המונדיאל בפעילות פאבים מיוחדת ברחבי הארץ עם המותג נשנושים להשקת הטעם החדש – נשנושים נקניקיות וקטשופ – באמצעות חברת באטם ליין מדיה.
במהלך הפעילות יחולקו כרבע מליון קוסטרים (תחתיות משקה) בכ-120 פאבים ברחבי הארץ. הקוסטרים של נשנושים, יקראו לקהל הצעיר לשלוח sms בזמן הישיבה בפאב ולקבל נושאים רנדומלים לשיחה. נושאים מתחום הכדורגל, ונושאים מתחומים נוספים.
הכל כמובן תחת המסר – נשנושים – מדברים פחות, אוכלים יותר.
בנוסף, מחולקות באותן 120 נקודות, טעימות מחטיפי נשנושים בטעם החדש ובטעמים נוספים, שייצאו בקעריות ממותגות "נשנושים" במהלך החודש.
"פעילות הפאבים הייחודית הינה חלק ממהלך רחב היקף וכולל לתמיכה בהשקה של סדרת נשנושים. במסגרת המהלך, אנו מבקשים לפגוש את קהל היעד שלנו במגוון ערוצים ולחזק את המסר של הסדרה המציעה פתרונות למפגשים חברתיים בעיקר של גברים. פעילות הפאבים שלנו משלימה את השפה התקשורתית ההומוריסטית של קמפיין הפרסום ואנו בטוחים כי תחזק את הקשר של המותג עם קהל הצרכנים".
רוני צדוק בעלים ומנהל קריאייטיב בחברה: "הפעילות עם נשנושים בחודש המונדיאל היא ללא ספק פעילות של 360 מעלות, סביב הקהל הצעיר שלנו (18-34). במהלך הקמפיין נגיע לכמעט חצי מליון צעירים, שייחשפו לקמפיין, יחייכו, ויזכו אפילו לטעום מהמוצר ."