חברת "גרנייה" מעלה בימים אלו קמפיין אינטרנט לרגל השקת צבעי שיער חדשים חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק.
ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק מסר "הקמפיין החדש נועד לתקשר את סדרת צבעי השיער החדשה על בסיס שמן זית."
במסגרת הקמפיין יעלה משחק הפונה לגולשות ובו הן יתבקשו לענות על מספר שאלות בנוגע למוצר. בכל יום עשר משתתפות אשר תענינה נכונה על 3 מתוך 5 שאלות יוכלו לזכות במוצר לטיפוח הפנים מבית גרנייה".
הקמפיין יעלה למשך שבועיים באתרי האינטרנט המובילים.
קרידיטים:
תקציבאי: דודי ישראלי, סופרוייזר: ליאור שלום, מנהל קריאייטיב: ג'וואד מבג'יש, מעצב: ירון יעקובסון.