"גרנייה" מעלה קמפיין אינטרנט באמצעות אידיאולוג'יק


חברת "גרנייה" מעלה בימים אלו קמפיין אינטרנט לרגל השקת צבעי שיער חדשים חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק.



ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק מסר "הקמפיין החדש נועד לתקשר את סדרת צבעי השיער החדשה על בסיס שמן זית."



במסגרת הקמפיין יעלה משחק הפונה לגולשות ובו הן יתבקשו לענות על מספר שאלות בנוגע למוצר. בכל יום עשר משתתפות אשר תענינה נכונה על 3 מתוך 5 שאלות יוכלו לזכות במוצר לטיפוח הפנים מבית גרנייה".



הקמפיין יעלה למשך שבועיים באתרי האינטרנט המובילים.



קרידיטים:


תקציבאי: דודי ישראלי, סופרוייזר: ליאור שלום, מנהל קריאייטיב: ג'וואד מבג'יש, מעצב: ירון יעקובסון.






אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)