"דאגה אחת פחות": קמפיין הזדהות לתושבי הדרום של רשתות "מגה" "מגה בול" ו-" מגה בעיר"

קמפיין חדש – "דאגה אחת פחות" , הינו קמפיין הזדהות עם תושבי הדרום המעביר מסר חם, מרגיע ואכפתי.


כדי להעניק את תחושת הביטחון אשר תושבי הדרום כה זקוקים לה רשתות "מגה" ו-"מגה בעיר" מקבוצת הרבוע הכחול בשיתוף שיטרית מדיה גרופ הפכו את סניפי הסופרמרקט בקו העימות למוקדים טלפוניים למשלוחים.

תושבי קו העימות מוזמנים לחייג למספר החינם 1-800-570-870 ולקבל את משלוח הקניות עד פתח ביתם ללא דמי משלוח.


בנוסף הלקוחות ייהנו גם ממחירים מיוחדים ומבצעים לתושבי קו העימות.


לדברי רות שיטרית יו"ר SMG : "היוזמה להפוך את סניפי רשתות הרבוע הכחול לרשתות היחידות המציעות הטבה אמיתית ונחוצה לתושבי הדרום באה מתוך רגישות לצרכן הישראלי בימים קשים. זוהי הטבה חיונית הפועלת ישירות לתועלת הצרכן וביטחונו. אנו מאמינים שללקוחות שלנו הנמצאים איתנו בימים טובים יותר, מגיע שנהיה שם בשבילם כשהמצב קצת פחות טוב".


הקמפיין בעלות כוללת של מיליון ₪ עולה בערוצים 2, 10, באינטרנט ובעיתונים היומיים.

אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Akamai team
מיס נורי פופ בעופר הקניון הגדול צילום בר שריר (4)
UVeye