לאור הצלחת מהלך ההחדרה של קמפיין "ברוקלין סטייל פיצה", "דומינו'ס פיצה" מעלה קמפיין פרסום נוסף, בהיקף השקעה של 250,000 דולר.
הקמפיין יעלה במשך חודשיים, החל מסוף חודש ספטמבר ועד סוף נובמבר 2007, וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 24, במהלך החגים, תחת הסלוגן: "30 דקות וברוקלין אצלך בבית".
סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון- גולדמן.
קמפיין הטלוויזיה, יגובה בהפצה רוויה ודיוור ישיר, ללמעלה ממיליון בתי אב.
מנכ"ל "דומינוס פיצה", אסף גרינברג, מסר: "קמפיין 'ברוקלין- סטייל פיצה' נחל הצלחה גדולה, בקרב הצרכנים, הרבה מעבר למצופה. לאור ההצלחה, החלטנו להמשיך את הקמפיין ולהציע במסגרתו, לקהל לקוחותינו, מגוון מבצעים לתקופת החגים ולאחריהם, אשר יהיו אטרקטיביים במיוחד ויהיו ארוחות משפחתיות שוות לכל כיס. אנו נמשיך לעשות מאמצים ונשדרג את מערך שירותי- הרשת ואת מגוון הארוחות שברשותנו, על מנת לתת מענה ישיר לטעמים המגוונים של כלל האוכלוסייה".