"ד"ר עור" מעלה קמפיין באמצעות לין&לין בהשקעה של כ- 100,000 דולר

חברת "ד"ר עור" מעלה בימים אלה קמפיין למוצרי החברה תחת הסיסמא: "ד"ר עור-כשרופאים יוצרים קוסמטיקה". הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית ואינטרנט.



חברת ד"ר עור הוקמה לפני 12 שנה ומתמחה בפיתוח תכשירי קוסמטיקה טיפולית ורפואית. כל הסדרות הטיפוליות הינן פרי פיתוח של רופאי עור ומומחים בתחום הפרמקולוגיה הקוסמטית.



עלות הקמפיין כ- 100,000 דולר והוא יעלה בחודש דצמברבאמצעות משרד הפרסום לין&לין.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)