"ד"ר פישר" בקמפיין להשקת "אמול פורטה לתינוק"

חברת "ד"ר פישר" מעלה קמפיין עיתונות נרחב בקרב מגזיני נשים והורות לרגל השקת התכשיר החדש "ד"ר פישר אמול פורטה לתינוק".



תקציב הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן", יעמוד על כ- 150,000 ש"ח ויכלול מודעות במגזיני נשים ומשפחה.



את הקמפיין תוביל פרזנטורית החברה, יעל אבקסיס, תחת הסלוגן:"כשהעור שלו פוגש את הד"ר שלי.. זו אהבה ממבט ראשון".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM