"הום סנטר" מעלה קמפיין פרסום למגזר הרוסי


רשת "הום סנטר" מעלה קמפיין פרסום למגזר הרוסי בהיקף של כחצי מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום טריו.



הקמפיין, תחת הכותרת: "מתנות לשנה החדשה קונים בהום סנטר" יציג מבצעים שונים באווירת החג, המתאימים לאירוח, מתנות והתחדשות לקראת השנה האזרחית החדשה.



הקמפיין יכלול סרטוני פרסומת שישודרו בערוץ 9 ומודעות בעיתונים המובילים של המגזר הרוסי: וסטי, נובוסטי ומיג.



קרדיטים


משרד פרסום: טריו


ירון פאריזון – מנהל מגזר רוסי, יוליה ביאלוגלבסקי – סופרוויזרית מגזר רוסי, מקס פורמן – קופירייטר, סנדרה ברטוב – מנהלת קריאטיב, ייגור קוטיקוב – מעצב.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל