"המקפלות" מ"ארץ נהדרת" יככבו בקמפיין לקניון ארנה החדש

קניון ארנה החדש עלה בימים אלה בקמפיין חדש בכיכובן של "המקפלות", עלמה זק ושני כהן, מארץ נהדרת. המקפלות נבחרו להיות הפרזנטוריות הרשמיות של קניון ארנה החדש בהרצליה אשר נמצא בימים אלה בעיצומו של תהליך השקה תחת הכותרת "ARENA LOVES FASHION".




הקמפיין עלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן ואורכו כ-40 שניות. ניתן יהיה לצפות בקמפיין בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24, ערוץ 9, ובאתרי אינטרנט מובילים. העלות הכוללת של הקמפיין נאמדת בכ-5 מליון ₪.



הנהלת קניון ארנה בחרה בפרזנטוריות, עלמה זק ושני כהן, להוביל את הקמפיין אשר מבוסס על דמויות המקפלות הפופולאריות והאהובות אליהן נחשפנו בעונה האחרונה של "ארץ נהדרת". מדובר בקמפיין ראשון עבור צוות המקפלות ועבור שני כהן. במסגרת הקמפיין צולמו מערכונים שונים במגוון חנויות הקניון ברוח ארץ נהדרת. מאחורי הקמפיין עומדים גם היוצרים המקוריים של המערכון בארץ נהדרת, ביניהם הכותבים, הצלם והבמאית. מערכון המקפלות המקורי "בארץ נהדרת" צולם גם הוא בקניון ארנה.



מוריס בניסטי, מנכ"ל קניון ארנה החדש: "קניון ארנה החדש גאה על הצטרפותן של הפרזנטוריות המוכשרות עלמה זק ושני כהן. הקניון עבר שיפוץ שלא נראה כמותו בקניונים אחרים והבחירה במקפלות שמייצגות אופנה, סטייל, רעננות, חדשנות והצלחה נראית טבעית. הקניון עומד בימים אלה בפתחה של עונה חדשה ואין ספק שדמויות המקפלות הן הטובות ביותר להציג את קניון ארנה החדש. קניון ארנה החדש עבר שינויים דרמטיים במבנה, בעיצוב ובתמהיל החנויות שנועדו לגרום ללקוחות ולשוכרים ליהנות מחוויית קנייה אופנתית, נעימה ומיוחדת".



קניון ארנה החדש החל מחודש אוגוסט בקמפיין פרסומי נרחב. הפעילות השיווקית כוללת מספר מהלכים כאשר העלות הכוללת של תהליך ההשקה נאמד בלמעלה מ 5 מיליון שקלים. קמפיין המקפלות אשר יעלה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB, יכלול קמפיין טלוויזיה וקמפיין אינטראקטיבי

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל