"זניה" משיקה בושם חדש לגבר- "זניה אינטנסו". יוצאת בקמפיין נקודתי

בעקבות ההצלחה בארץ של הבשמים "זניה אסנזה" ו"זניה Z", משיק בית האופנה היוקרתי "זניה", את "זניה אינטנסו" – הבושם החדש. מהחברה נמסר כי "המותג "אינטנסו" מבטא את הכוח והמשיכה שיש בגבר של זניה. גבר המחובר לשורשי התרבות האיטלקיים".



הבושם החדש, יעלה בקמפיין שילוט חוצות ופרסום בעיתונות החל ממחר, ה-12 לפברואר למשך כשבועיים.



את הקמפיין מוביל דוגמן העל הספרדי, דיויד גילו. היקף פעילות הקמפיין נאמדת בכ-800 אלף שקל.

אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל