"יגואר" משקיעה כ-800,000 שקל בקמפיין: תפרסם (כצפוי) ב"הארץ" וב"גלובס"

חברת "מאיר", יבואנית הרכב "יגואר", יוצאת בקמפיין פרסומי חדש לרגל הטבות קנייה ייחודיות אותן מעניקה החברה: פריסת תשלומים רחבה ל-36 חודשים ומערכת מיגון לרכב חינם אין כסף.



הקמפיין מנוהל על ידי משרד הפרסום נפתלי-אברהם בהיקף המוערך ב-800 אלף שקל. הקמפיין כולל מודעות מודפסות ב"גלובס" וב"הארץ", שם נמצא קהל היעד הפוטנציאלי של רוכשי הרכבים הללו. בנוסף, יבוצע קמפיין משלים במקומונים ופרסום אינטרנטי באתרי העיתונים האלו. הקמפיין יימשך עד מרץ.



מהחברה נמסר כי הדגם לו מוצעים הטבות אלו הוא היגואר S-TYPE בנפח 3 ליטרים, הכולל החל משנת הדגם 2007 מסך מגע מיוחד לתפעול המערכות השונות ברכב .




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)