"יריד המותגים "קיץ 2009" יוצא בקמפיין פרסומי

יריד המותגים קיץ 2009, שייפתח ב-21 למאי ויימשך שלושה ימים בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב , צפוי להניב מכירות בהיקף של 10 מיליון ₪ .



ביריד ישתתפו כ-50 רשתות וחברות אופנה ומותגים שיציעו הנחות של עד 80% וצפויים לבקר בו מעל ל- 70 אלף איש.



השקת יריד המותגים קיץ 2009, מלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-600 אלף ₪. הקמפיין כולל שילוט חוצות עיתונות, יחסי ציבור, רדיו ואינטרנט שיוצא במהלך השבוע הקרוב.



בין המותגים השונים שימשיכו להציג השנה ביריד נמצא את : דיזל, LEE, רנגלר, לי קופר,רנואר,בילבונג,קוויק סילבר, פולו ראלף לורן, טומי הילפינגר, לקוסט, ג'י סטאר, פומה, מגה ספורט, נייק ועוד.



ביריד הקרוב, תתקיים הגרלה עבור המבקרים, בה הזוכים יוכלו להנות מהטבות כספיות שונות בקניית המותגים השונים.



רני שלוי,מפיק היריד: " כמידי עונה ממתינים מבקרי היריד לאירוע אופנה זה שמציע הנחות מטורפות ושוות לכל כיס בקניית המותגים הנחשבים. בנוסף, בחרנו הפעם להעניק למבקרים את האופצייה לזכות בהגרלה שנקיים, בה יוכלו לזכות בהטבות כספיות מהם ייהנו ביריד. מטרתינו היא להעניק למבקרים את ההנאה וחוויית הקנייה הטובה ביותר".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)