"לוקסאוטיקה ישראל" קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג המשקפיים "אוקלי" בישראל

חברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג המשקפיים המוביל "אוקלי" בישראל. המותג "אוקלי" מצטרף לשורת מותגי הפרימיום עליהם אחראית החברה, ביניהם: דולצ'ה וגבאנה, ורסאצ'ה, שאנל, ברברי, בולגרי, ווג, D&G, ארנט , מיו מיו, פרסול, ראלף לורן ועוד…



במסגרת רכישת המותג על ידי החברה העולמית,תשווק "לוקסאוטיקה ישראל"


את משקפי השמש של "אוקלי" בחנויות האופטיקה המובילות בארץ למשקפיים ותהיה הנציגה הבלעדית בישראל של המותג המוביל.



נועה ישר-אל מנהלת השיווק של "לוקסאוטיקה ישראל", מסרה :"שוק המשקפיים בארץ הנו שוק תחרותי ורווי מותגים, אנו מאמינים כי רכישת המותג המוביל "אוקלי" אשר מהווה אייקון חברתי בעולם, תוביל לצמיחה בהיקף המכירות של החברה. המותג המוביל ירחיב את ההיצע הקיים בקו מוצרי משקפי השמש הספורטיביים, וייתן מענה לקהל הולך וגדל המחפש משקפיים ספורטיביות איכותיות ומקצועיות. לצד משקפי השמש ישווקו גם משקפי ראייה בעיצוב ספורטיבי מתוחכם".



עוד הוסיפה ישר-אל "חברת לוקסאוטיקה ישראל פועלת רבות על מנת להעניק ללקוחותיה את מגוון המותגים המובילים והיוקרתיים ותמשיך לעשות כך בהחדרת מותגים יוקרתיים נוספים לשוק המשקפיים בישראל".



שוק המשקפיים בישראל נאמד בכמיליארד ₪ בשנה. השוק מתחלק לשתי קטגוריות: קטגוריית משקפי השמש מגלגלת כ-300 מיליון ₪ בשנה ואילו קטגוריית משקפי הראייה נאמדת בכ-700 מיליון ₪ בשנה.

אולי יעניין אותך

באדיבות וויקס
צילום מסך 2025-08-24 174637
סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)