רשת "מאדינה מילאנו", המתמחה במוצרי איפור וטיפוח מקצועי, פותחת השבוע את הסניף ה- 12 של הרשת בקניון G בכפר סבא, בהשקעה של 750 אלף ₪.
הסניף החדש יעוצב בסגנון זהה לסניפים האחרים של הרשת וישתרע על שטח של 45 מ"ר, לפי 240 ₪ למ"ר, בחוזה ל-3 שנים .
לדברי אופק קאירי, מנכ"ל "מאדינה מילאנו": "למרות המיתון, איננו מרגישים ירידה בביקוש למוצרי איפור, שנחשב לשוק יציב יחסית בישראל. אסטרטגית הפיתוח של הרשת תשים דגש בשנים הקרובות על פיתוח המותג גם בפריפריות, ואנו בוחנים מיקומים בערים נוספות בישראל, בהן ירושלים, ראשל"צ רעננה ורחובות".
"מאדינה מילאנו" ישראל הצליחה לתפוס תוך 7 שנים בלבד 40% משוק האיפור המקצועי שהיקפו מוערך בכ- 60 מיליון. להערכת קאירי, שני הסניפים החדשים שנפתחו מאז תחילת השנה (בקניון הגדול בפתח תקווה ובקניון G בכפר סבא) יביאו לגידול של כ- 10 אחוז בהיקף המכירות של הרשת.