אחרי שהרעישה את המדינה עם קמפיינים בהשתתפותם של מיקי בוגנים ואורן זריף, רשת "מחסני תאורה", הרשת המובילה בישראל בתחום התאורה, יוצאת בקמפיין חדש למבצע "מנורה שנייה בשקל" בכיכובם של בעלי הרשת, נרי ואיציק חיימוב, שיככבו בפרסומת של עצמם כקבצנים.
היקף הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ענבר/מרחב/שקד, עומד על כ- 1 מיליון ₪ והוא יכלול פרסומות בערוצים 2 ו- 10, מודעות בעיתונות ו- שלטי חוצות, ויתפרס על פני שבועיים.
במסגרת הקמפיין, שילווה בסיסמא "פריט שני בשקל", נראים בעלי הרשת, כקבצנים ברחוב אשר ניגשים למכוניות חולפות ופונים לנהגים בבקשת: "סליחה, יש לך שקל?".
הקמפיין נועד לקדם את המבצע החדש של הרשת, במסגרתו היא מציעה ללקוחותיה מבצע Heavy Discount של פריט שני ב -1 ש"ח, על כל הנברשות ומנורות הקיר ברשת לקראת החגים.
מהנהלת הרשת נמסר כי למרות הקמפיין בהשתתפות בעליה, מיקי בוגנים יישאר הפרזנטור הרשמי שלה ואף ימשיך להוביל את מסעות הפרסום שלה גם בעתיד.
על ההחלטה לככב בקמפיין של עצמם אמר איציק חיימוב, יו"ר הרשת: חשבנו על דרך יצירתית וחביבה לספר על המבצע ללקוחותינו. מדובר במבצע אטרקטיבי מאד והיה חשוב לנו להיות מעורבים עד רמת הפרט הקטן, תרתי משמע.."