"ניסאן" יוצאת בקמפיין פרסום למכונית המשפחתית החדשה

"ניסאן" יוצאת השבוע בקמפיין פרסום למכונית המשפחתית החדשה ניסאן TIIDA תחת הסלוגן: "ניסאן TIIDA משפחתית עם מרחב פנימי ענק".



הקמפיין שנערך ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד", יכלול סרטון טלוויזיה, בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9 בשפה הרוסית, בתקציב כולל של 4 מיליון ₪.



כמו כן, הקמפיין יכלול: מודעות פרסום בעיתונות הארצית והמקומית, מגזינים לנשים/ גברים, מגזינים לרכב, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.



רועי שחורי, מנהל מותג "ניסאן" בישראל, מוסר כי: "הקמפיין מציג ומדגיש, את המאפיינים הבולטים של הניסאן טידה – מכונית משפחתית יפנית, עם שילוב של נוחות, פאר ומרחב פנימי ענק, שבד"כ נראים רק במכוניות יוקרה".



קרדיטים:


סופר וויזר – קרן אשכנזי.


תקציבאי – ירון פרל


קריאטיב – רובי ניסן.


קופירייטר – מורן אלתרמן.


ארט דירקטור – שרון כהן.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל