"נעמן" יוצאת בקמפיין לרגל השקת המותגgo green – סדרת כלי בישול בציפוי קרמי בריאותי

חברת "נעמן" המובילה בתחום כלי הבית בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסומי גדול לקראת השקת– Go green סדרת כלי בישול בריאותיים ומקצועיים בציפוי קרמי איכותי ומתקדם.



ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי בכיכובן של ג. יפית ומיה ישעיהו, בהשקעה כספית של מיליון ₪. הקמפיין יכלול פרסום בטלביזיה, בעיתונות ובאינטרנט.



כמו כן יתקיים קידום מכירות בנקודות המכירה וביניהן רשת מגה, חנויות נעמן וחנויות כלי הבית המובחרות.



בתשדיר הפרסומת ממליצה ג.יפית למאיה לעבור למוצרי go green של פרפקטו והמסר העיקרי הוא "למשפחה שלי רק go green ". בתשדיר נוסף, הושם דגש על מבצע 50% הנחה המתקיים לרגל ההשקה.



הציפוי הקרמי של מוצרי Go green הינו ייחודי ומיוצר מתרכובת אורגנית של מיקרו חלקיקים על בסיס סיליקון, שאינה פולטת חומרים רעילים גם בטמפרטורות גבוהות במיוחד.



לדברי ישראל מאיו מנכ"ל חברת "נעמן": "נעמן" מצטרפת למגמה העולמית ההולכת וגוברת של מעבר לבישול בריא. הסדרה החדשה, הכוללת מגוון רחב של סירים ומחבתות נותנת מענה איכותי לקהל הצרכנים. חברת "נעמן", חרטה על דגלה להביא לקהל הצרכנים שלה מוצרים איכותיים ובריאותיים תוך שימת דגש על מגמות הבריאות והצרכנות העולמיות.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)