"סקי-סקול", בית הספר ללימוד סקי וסנובורד מעלה קמפיין ארצי



ה"סקי-סקול", בית הספר ללימוד סקי וסנובורד, יוצא בקמפיין ארצי באמצעות הפרסומאית הדר אביב, בהיקף של חצי מליון ש'.



הקמפיין יתמקד בשילוט חוצות ואוטובוסים, מודעות בעיתונות הארצית ובעיתונות המקומית ובאינטרנט, תוך שהוא מדגיש את המיקום האסטרטגי של בית הספר בהרצלייה והקלות שבגלישה כשמדובר ב"סקי-סקול".



נוח אילוז, מנכ"ל ה"סקי-סקול" מסר כי "זוהי התקופה בה גולשי סקי מתחילים להכין את חופשת הסקי השנתית שלהם כשהדגש הוא על כושר גופני ושיפור טכניקה. הקמפיין יחשוף את הגולשים הפוטנציאליים לבוא ולגלוש במדרונות שבסקי-סקול ולהגיע לחופשת הסקי מוכנים".



משך הקמפיין כ-3 שבועות.



קרדיטים:



פרסומאית: הדר אביב.


ארט: טל היידנפלד.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל