"סקי-סקול", בית הספר ללימוד סקי וסנובורד מעלה קמפיין ארצי



ה"סקי-סקול", בית הספר ללימוד סקי וסנובורד, יוצא בקמפיין ארצי באמצעות הפרסומאית הדר אביב, בהיקף של חצי מליון ש'.



הקמפיין יתמקד בשילוט חוצות ואוטובוסים, מודעות בעיתונות הארצית ובעיתונות המקומית ובאינטרנט, תוך שהוא מדגיש את המיקום האסטרטגי של בית הספר בהרצלייה והקלות שבגלישה כשמדובר ב"סקי-סקול".



נוח אילוז, מנכ"ל ה"סקי-סקול" מסר כי "זוהי התקופה בה גולשי סקי מתחילים להכין את חופשת הסקי השנתית שלהם כשהדגש הוא על כושר גופני ושיפור טכניקה. הקמפיין יחשוף את הגולשים הפוטנציאליים לבוא ולגלוש במדרונות שבסקי-סקול ולהגיע לחופשת הסקי מוכנים".



משך הקמפיין כ-3 שבועות.



קרדיטים:



פרסומאית: הדר אביב.


ארט: טל היידנפלד.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)