"עולם הקולנוע" בקמפיין פרסום תחת הסיסמא: "אנחנו הכי זולים"

רשת "עולם הקולנוע", המתמחה במוצרי קולנוע ביתי ואלקטרוניקה בידורית, יוצאת בקמפיין פרסום בהיקף של 2 מיליון שקל, לתקופה של 4 חודשים, באמצעות משרד הפרסום "נפתלי אברהם".

הקמפיין, שיכלול את האמירה כי רשת עולם הקולנוע היא הזולה ביותר בשוק האלקטרוניקה הבידורית במגוון מותגים, תוך הצגת פער מחירים משמעותי מול המתחרים בענף, ישתרע על פני 4 חודשים ויתקשר מדי שבוע את מבצעי הרשת, בעיתונות, באינטרנט וע"ג שלטי חוצות בערים מרכזיות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)