"ענבי טלי" יוצאים השנה בקמפיין קיץ נרחב בשווי של כ 2.0 מיליון ₪. הקמפיין אשר יעלה באמצעות משרד פרסום, לאו ברנט, בטלוויזיה, רדיו אינטרנט ובפייסבוק,יכלול הגרלה נושאת פרסים למשתתפים. הפרס הראשון, סכום של 50,000 ₪ במזומן ופרסים נוספים 100 זוגות אופניים הרים.
ההשתתפות בהגרלה באמצעות הקלדת קוד הנמצא בתוך סלסלות הענבים.
לדברי מנכ"ל החברה, ניר דקטר: "אנחנו שמחים להמשיך במסורת הקיץ של ענבי טלי ולחלק ללקוחות פרסים שפשוט כיף לקבל , בשנה שעברה השתתפו בהגרלה מעל ל 100,000 איש "