"ענבי טלי" יוצאים בקמפיין קיץ

"ענבי טלי" יוצאים השנה בקמפיין קיץ נרחב בשווי של כ 2.0 מיליון ₪. הקמפיין אשר יעלה באמצעות משרד פרסום, לאו ברנט, בטלוויזיה, רדיו אינטרנט ובפייסבוק,יכלול הגרלה נושאת פרסים למשתתפים. הפרס הראשון, סכום של 50,000 ₪ במזומן ופרסים נוספים 100 זוגות אופניים הרים.


ההשתתפות בהגרלה באמצעות הקלדת קוד הנמצא בתוך סלסלות הענבים.



לדברי מנכ"ל החברה, ניר דקטר: "אנחנו שמחים להמשיך במסורת הקיץ של ענבי טלי ולחלק ללקוחות פרסים שפשוט כיף לקבל , בשנה שעברה השתתפו בהגרלה מעל ל 100,000 איש "

אולי יעניין אותך

קרדיט צילום: דימה טליאנסקי
יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

הקלפים צילום טיקטוק
PHOTO-2026-06-15-16-40-56 (2)
צילום הדמיה באדיבות טיקטוק