"ערד" בחרה ב"חברון זלצמן" להשקת קונספט חדש ולקמפיין החגים של הרשת

רשת " ערד" המונה 9 סניפים בפריסה ארצית ומתמחה בייצור, פיתוח ושיווק מוצרי טקסטיל פרימיום לבית, יוצאת בקמפיין להשקת קונספט חדש לפני החגים.



לאחר שבחנה הנהלת הרשת הצעות ממספר משרדים שהתחרו על התקציב, הועבר תקציב ההשקה של הרשת למשרד הפרסום "חברון זלצמן" שבבעלות אנשי הקריאייטיב דודי חברון וגבי זלצמן.



תקציב קמפיין ההשקה עומד על כ – 400,000$ וכולל בין היתר קמפיין טלוויזיה וקמפיין אינטרנט לקראת החגים. זו הפעם הראשונה מאז הוקמה רשת "ערד" לפני כשנתיים, שבחרה החברה לעלות בקמפיין טלוויזיה. הרשת הינה בבעלות "מגבות ערד" שמוצריה ידועים בכל רחבי העולם כמוצרי פרימיום וכעת מפתחת החברה מגוון רחב ועשיר של מוצרים לבית. הרשת מתמחה באיכויות בלתי מתפשרות של מוצריה עד הפרט האחרון.



אפרת קוצ'ינסקי מנהלת השיווק של רשת "ערד" מסרה: "מטרתו של קמפיין ההשקה הינו להדגיש את בידולה של הרשת הנתפסת כאיכותית בישראל ברמת המוצרים, וכן לתת דגשים על ערכים כמו עיצוב, טרנדיות ואופנתיות המאפיינים את הקולקציות השונות בכלל ואת הקולקציה החדשה שמושקת בימים אלה לקראת החגים."


עוד מסרה קוצ'ינסקי כי, הבחירה בפרסום "חברון זלצמן" נבעה מהעובדה כי ההצעה שיקפה הבנה לעומק של ערכי ונכסי המותג וזאת לצד יצירתיות וחדשנות בקריאייטיב, תפיסה התואמת את הערכים של ערד בבחירת המוצרים ועיצובם.



דודי חברון מבעלי "חברון זלצמן" מסר כי "מדובר בכבוד ובאתגר לעבוד עם רשת "ערד" הנחשבת למובילה בתחומה."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)