חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המשווקת פתרונות קפה לעסקים, עולה בימים אלה בקמפיין תדמיתי, באמצעות משרד הפרסום "אפיקים B2B", ובהשקעה של כחצי מיליון ₪.
הקמפיין, תחת הסיסמא: "חולם על קפה איכותי?" יעלה בעיתונות, רדיו, ובאינטרנט ויציע לצרכן חבילות קפה המתאימות במיוחד בשבילו – לפי כמות "צרכני הקפה", בעסק או בבית.
לדברי מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק: "הקמפיין החדש של פאוזה מאחד ומדגיש את שתי ההבטחות של החברה לצרכן הסופי: איכות ומגוון. כמי שמובילים את קטגוריית פתרונות הקפה לעסקים, אנו מאפשרים לצרכן לבחור את החבילה המתאימה לו, ממגוון המותגים המובילים בעולם, בקפה ובמכונות אספרסו, לחווית קפה מושלמת".
שוק פתרונות הקפה לעסקים מגלגל כ-400 מיליון ₪, מתוכם 120 מיליון ₪ מהווים פתרונות קפה איכותיים וכ-280 מיליון ₪ פתרונות קפה ונלווים, כמו: קפה נמס, קפה טורקי, משקאות תה ועוד. מחזור המכירות של פאוזה מוערך בכ-60 מיליון שקל.
קרדיטים:
מנהלת שיווק פאוזה: נויה אידלסון, משרד פרסום – אפיקיםB2B ; מנכ"ל אפיקים- שי לחוביצר; מנהלת אפיקים B2B – לנה ברונשטיין; מנהל קריאטיב- עמיחי עשראל; יחסי ציבור: שטרן אריאלי.