"פוקוס" במהלך מיתוג מחדש במסגרתו יעלה קמפיין רחב בהשקעה של כ- 3 מליון ש"ח

פוקוס, לוח למכירת רכבים יד שניה, יוצא במהלך מיתוג מחדש. במסגרת המהלך מעלה פוקוס קמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום קוואטרו, חברת הבוטיק של אדלר חומסקי, בהשקעה של כ- 3 מליון ש"ח.



הקמפיין תחת הסלוגן: "פוקוס ומכרתי", יעלה בשלב הראשון בערוצי הטלוויזיה 2, 10, ו- 9 ועל גבי אוטובוסים ויציג דמויות שיתארו באופן מוקצן והומוריסטי, את המחוייבות שלהן למכור את הרכב ומהר ! המכירה המהירה מאפשרת חיסכון כספי ניכר ופוקוס מהווה את הפיתרון האולטימטיבי, למוכר. הרעיון המרכזי מבוסס על התובנה שמדובר במדיה ייחודית שמציגה פלטפורמה למכירת רכב בתמונה .



הקמפיין יתמקד בשלב הראשון בשני ערוצים מרכזיים : מפרסמים ומשרדי פרסום מתוך הבנה שהקהל הגברי נמצא בפוקוס ומהווה פלטפורמה מעולה ויעילה לפרסום ולקוחות פרטיים במטרה להעלות מודעות ולייצר ערך אמיתי לפרסום בפוקוס.



החוברת של פוקוס מופצת מדי יום שישי במאות אלפי עותקים עותקים בתחנות הדלק ברחבי המדינה והרכבים מפורסמים במקביל באתר האינרנט : WWW.FOCUSNET.CO.IL עם יותר מ 600,000 כניסות בחודש, והיחיד שמבוסס על 5 תמונות וסרט וידאו לכל רכב…

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)