חברת "פלטכניקה", המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות ישיבה איכותיים וארגונומיים לסביבת העבודה ולתחום התחבורה, יוצאת השבוע בקמפיין רחב היקף, לרגל השקת קולקציית כסאות מעוצבת וססגונית, מקולקציית סתיו – חורף 2008/9 לסביבת העבודה.
היקף ההשקעה בקמפיין, נאמד בכ- 750 אלף ש"ח.
הקמפיין, שיעלה תחת הסיסמא: "פלטכניקה" היא המומחית לכיסאות איכותיים", נערך באמצעות משרד הפרסום "אופטימום", יכלול: מודעות צבע בעיתונות הארצית, עיתונות מקצועית, מגזינים, אתרי אינטרנט ופעילויות קד"מ ייעודיות.
אקי מרמור, מנכ"ל חברת "פלטכניקה", אומר: "האסטרטגיה השיווקית של הקמפיין, נועדה ליצור מודעות וחשיפה מקסימאלית למוצרים החדשים, המעוצבים, הססגוניים והאיכותיים של החברה, עם שימת דגש על המומחיות והניסיון בפיתוח וייצור כסאות ארגונומיים לסביבת העבודה, תוך חיבור המותג לעולם העיצוב והלייף סטייל והדגשת הבידול מול המתחרים".
לדבריו: "פלטכניקה עוברת תנופת התחדשות בכל תחומיה, כאשר היא ממשיכה להעניק פתרונות איכותיים וכוללים לצורכי הלקוחות , תוך השקת מוצרים חדשים מעוצבים וססגוניים ושמירה על המיצוב הגבוה בענף"
מוסיף מרמור: "לפני כשנה עברה "פלטכניקה" מיתוג חדש אשר כלל חידוש הלוגו והתאמתו לפעילות הבינלאומית יחד עם הסיסמה "איך לא ישבת על זה קודם?" .