חברת ההלבשה התחתונה "פמינה" בחרה להמשיך לעונה שנייה עם הפרזנטורית – השחקנית והדוגמנית מלי לוי להוביל את קמפיין החברה לשנת 2010, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער" ויכלול קמפיין טלוויזיה וקטלוגים.
חברת "פמינה" בחרה במלי לוי לראשונה לככב בקמפיין הנוכחי של החברה לעונת סתיו-חורף 2009, תחת קונספט נוסטלגי ורומנטי, הקמפיין לווה בסרטון טלוויזיה במסגרתו מלי כיכבה כאלמנה שחורה בבית לוויות, לבושה בהלבשה תחתונה בלבד.
בעונה הנוכחית קטלוג הקיץ יצולם בסימן 50 שנים לחברת "פמינה", וישיב לתחייה את נערות "הפין אפ" גירלס, בדגש על מוחצנות ותיאטרליות של הפרזנטורית לצד הדגמים המוצעים.