"פמפרס פרימיום" בקמפיין חדש

חברת פרוקטר, יצרנית המותג "פמפרס פרימיום", יצאה באמצעות חברת הדיה, החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה, לקמפיין נרחב בנקודות המכירה לשם השקת מוצר חדשני בתחום החיתולים.



החיתול החדש משלב טכנולוגיית ייחודית – מד רטיבות. מד זה משנה את צבעו מצהוב לכחול כשהוא בא במגע עם נוזל. בצורה כזו ניתן לדעת, מתי רצוי להחליף את החיתול ובכך לאפשר הגנה של חמישה כוכבים לעורו העדין של התינוק.



כחלק מקידום הפעילות בנקודת המכירה, חברת הדיה עצבה, תכננה והפיקה קמפיין ייחודי המותאם למוצר החדש ומציג בצורה ברורה את החדשנות והערך ללקוח. מדובר בקמפיין חוצה רשת ובו שולבו מגוון אלמנטים מבית הדיה במרחב הקמעונאי בכדי ליצור חשיפה נרחבת למוצר החדש.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)