"קודקוד" בנסיון להרחבת פעילותה. משווקת לראשונה משחקי טלויזיה לכל המשפחה

חברת "קודקוד" מרחיבה את פעילותה ומשיקה לקראת פסח סדרת משחקי טלויזיה תחת המותג PLUG & PLAY. מהחברה נמסר כי הסדרה החדשה זכתה להצלחה בינלאומית: רשת וול מארט, אמריקן און ליין לילדים, טויס אר.אס. ארה"ב, המועצה הקנדית לבחינת משחקים, עיתוני הורים, עיתון הסבים והסבתות ציינו את PLUG & PLAY כאחד המשחקים המובילים והמוצלחים בחג המולד האחרון.



אלי דגני מנהל השיווק של חברת "קודקוד" מוסר: החברה נותנת מענה איכותי ומשפחתי למגרש הבידור הביתי שהשתנה בשנים האחרונות. באמצעות סדרת משחקי הטלויזיה המשפחתית מתכוונת החברה להרחיב את פעילותה בתחום ולתת מענה לתרבות המתפחת של "גיימינג", בין מבוגרים וילדים.



הסדרה החדשה הינה משחק טלויזיה לכל המשפחה, בהשראת גל הראטרו שאינו פוסח גם על עולם המשחקים הקלאסיים.

אולי יעניין אותך

באדיבות וויקס
צילום מסך 2025-08-24 174637
סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)