"קולגייט" עולה בקמפיין לרגל השקת מברשת שיניים חשמלית חדשה: 'קולגייט 360 מיקרוסוניק'

"קולגייט", עולה, בימים אלה, בקמפיין לרגל השקת מברשת השיניים החשמלית החדשה – "קולגייט 360 מיקרוסוניק", בהשקעה מדווחת של כ- 300,000 דולר.



הקמפיין יעלה תחת הסיסמא המובילה: "קולגייט 360 לניקיון כל חלל הפה, מהיום גם עם עוצמת המיקרוסוניק".



הקמפיין, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "Y&R", ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10.



ייחודיות מברשת קולגייט 360 מיקרוסוניק, שהינה מברשת שיניים חשמלית, הראשונה עם מנקה לשון ופנים- לחי ייחודי בגב המברשת, המשלבת בין טכנולוגיית רטט במהירות גבוהה, לבין נוחות של מברשת שיניים ידנית, להסרת עד 96% מהחיידקים מכל חלל הפה– שיניים, לשון, פנים- לחי וחניכיים.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל