"קוסמו פארם" מעלה קמפיין חדש לצעירים לג'ל גילוח Looking Goodשל "קרמה מן"

חברת קוסמו פארם, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה, מעלה קמפיין של סדרת ג'ל הגילוח לגברים Crema Menבאמצעות מחלקת המדיה מקבוצת "לעומק התודעה", המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים 18-35.



הקמפיין לג'ל גילוח, Looking Good יעלה בכ- 100 מקומות בילוי בניהם ברים ומועדוני לילה בפריסה ארצית, מקום בו בחורים צעירים מרבים לבלות בשעות הפנאי שלהם ובכך ממקדת את יכולת החשיפה למוצר בצורה ישירה וטובה יותר.



שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע.



היקף הקמפיין: כ- 50,000$.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)