"קוסמו פארם" מעלה קמפיין חדש לצעירים לג'ל גילוח Looking Goodשל "קרמה מן"

חברת קוסמו פארם, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה, מעלה קמפיין של סדרת ג'ל הגילוח לגברים Crema Menבאמצעות מחלקת המדיה מקבוצת "לעומק התודעה", המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים 18-35.



הקמפיין לג'ל גילוח, Looking Good יעלה בכ- 100 מקומות בילוי בניהם ברים ומועדוני לילה בפריסה ארצית, מקום בו בחורים צעירים מרבים לבלות בשעות הפנאי שלהם ובכך ממקדת את יכולת החשיפה למוצר בצורה ישירה וטובה יותר.



שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע.



היקף הקמפיין: כ- 50,000$.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)