"קרביץ עסקים" יוצאת בקמפיין פרסום ראשון להחדרת מחשבים נישאים

חברת "קרביץ עסקים", המתמחה בשיווק ציוד משרדי והיקפי למוסדות, חברות וארגונים, יוצאת השבוע לראשונה, בקמפיין פרסום לרגל החדרת מחשבי HP הנישאים, בתקציב כולל של 250 אלף דולר.



הקמפיין, שנערך ע"י משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי, תחת הכותרת:


"חושב על מחשב?…תחשוב קרביץ עסקים" כולל: דיוור ישיר, אינסרטים בעיתונות היומית, ומודעות במגאזינים ובמקומונים.



אייל יקר, סמנכ"ל קרביץ עסקים, מסר כי: "מטרת הקמפיין של "קרביץ עסקים", למצב את החברה, כמציעה ללקוחותיה, פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מחד במחירים אטרקטיביים מאידך".




קרדיטים:


תקציבאית – הלית סער.


ארטדירקטור – יוד קורן.


קופירייטר – דרור פל.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)