קרביץ עסקים משיקה, לקראת סוף השנה האזרחית, קטלוג מבצעים העוסק בציוד הקפי, ציוד משרדי וגאדג'טים. ההשקעה בקטלוג נאמדת בכ- 150 אלף דולר והוא יופץ בדיוור ישיר, בלמעלה מ- 100 אלף עותקים, לארגונים, מוסדות, חברות ומשרדים.
אייל יקר, סמנכ"ל קרביץ עסקים, אומר: "החברה, יוצאת מידי סוף שנה במצעים אטרקטיביים על ציוד היקפי, ציוד משרדי וגאדג'טים, אך השנה הוחלט להשיק, קטלוג ייחודי לנושא, שיציג את מגוון המוצרים והמבצעים".
לדבריו: "הנחות סוף שנה בתחום הציוד המשרדי, הפך להיות בישראל "שופינג מסורתי", מדובר בתהליך היסטורי שהתפתח מאוד בשנים האחרונות, במסגרתו, מוסדות, ארגונים, חברות פרטיות ועצמאים, שהגיעו לסוף שנה עם "עודף הכנסות" מעדיפים להשביח את הציוד בארגון, על חשבון תשלומים לשלטונות המס".
מוסיף יקר: "קרביץ זיהתה את הפוטנציאל הקיים בשוק זה והבינה שחברות רבות רוכשות בסוף שנה מוצרים הנחשבים כ"מותרות" ועל כן מידי שנה, מציעה רשת קרביץ מגוון רחב של מוצרים ייחודיים של מותגים מובילים ומעניקה הטבות, הנחות ומבצעים אטרקטיביים, דוגמת: עטי יוקרה, לפ-טופים, יומנים אלקטרוניים, מסכיLCD, מדפסות משוכללות, כסאות מנהלים ועוד ".
לדבריו: "ממחקרי שוק שערכה קרביץ עסקים, עולה כי: "הצרכן הישראלי מעדיף קטלוג, המרכז מגוון רחב של מבצעים, שהינו שימושי, נוח, זכיר ובעיקר בעל משך שהות ארוכה במשרדי הלקוח".
חברת "קרביץ עסקים" מקבוצת "קרביץ", המתמחה ביבוא ושיווק של ציוד משרדי וציוד הקפי, מגלגלת מחזור של 180 מיליון ₪ בשנה.