"שופרסל" עולה בקמפיין לחנוכה בשיתוף המחזמר "סביב העולם בשמונים יום"



רשת "שופרסל" תעלה בתחילת השבוע הבא קמפיין מיוחד לחנוכה באמצעות קבוצת התקשורת G מדיה גרופ, בתקציב המוערך במיליון דולר.



הקמפיין יתמוך במבצע לחג במסגרתו יוענק כרטיס שני במתנה למחזמר "סביב העולם בשמונים יום", לקונים מעל 29 ₪ ממגוון המוצרים של החברות המשתתפות במבצע : סנו, כיף, קרמה, קוטקס, ניקול, טיבון ויל, ויליגר, קולגייט, פלמוליב, לילי והוואי.



המבצע כולו נוהל ובוצע על ידי קבוצת התקשורת G מדיה גרופ באמצעות שתי חברות בת של הקבוצה : "ג. קיד אנד יאנג" (פרסום) ו"ביג ביג לייט" (קד"מ).



המחזמר "סביב העולם בשמונים יום" מבוסס על ספרו הקלאסי של ז'ול ורן וישתתפו בו אלי יצפאן, ליאור אשכנזי, מייקל לואיס והדס מורנו.



קרדיטים:


משרד הפרסום: ג. קיד אנד יאנג


תקציבאי: אבי ביסון


קריאייטיב: בנג'י נורי


פלנינג: ירון בארט


הפקה: גרביטי

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)