"שעוני עדי" מחליפה לוגו ויוצאת בקמפיין פרסום בהשקעה של 1.5 מיליון ₪

חברת "שעוני עדי" מקבוצת יבנה, שהינה יצרנית השעונים הגדולה בישראל, חוגגת בימים אלה 25 שנים להיווסדה ולרגל זאת הוחלט לשנות את הלוגו של החברה ולצאת בקמפיין פרסום בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ שסיסמתו: "כשהלוגו שלך על הלקוח שלך כל היום, הוא יזכור אותך. כל הזמן".


מר יצחק לנג, מנכ"ל "שעוני עדי" מציין, שהחברה מייצרת מידי שנה כ-200,000 שעונים, כ-70% לחברות וגופים פיננסיים וכ-30% לשוק הקמעונאי.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)