"תנובה", "זיתא" ו"מלח הארץ" בקמפיין טלוויזיה משותף

"תנובה", "זיתא" ו"מלח הארץ" – 3 חברות המובילות בתחומן, עולות בקמפיין טלוויזיה משותף, יוצא דופן ורחב היקף במסגרתו יעודדו אכילת חביתה ים תיכונית אמיתית, איכותית ומזינה.



הקמפיין שיעלה בטלוויזיה בערוצים 2,10 למשך 10 ימים, הופק באמצעות ג.יפית וההשקעה המשותפת בו נאמדת בכ- 1.5 מליון ₪. הסלוגן שילווה את הקמפיין: "למשפחה שלי רק חביתה ים תיכונית "



בקמפיין המשותף מקדמות 3 החברות את המוצרים הייחודיים והמובחרים שלהן: תנובה תשיק את סדרת "ביצה ים תיכונית", זיתא תציג את שמן זית כתית מעולה שלה לטיגון, ומלח הארץ תציג את סדרת "מלח הארץ – מלח ים".



מטרת הקמפיין להציג את 3 הרכיבים החיוניים להכנת חביתה ים תיכונית אמיתית, חביתה טעימה יותר בשילוב רכיבים המעניקים חווית טיגון טובה יותר.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)