"תרימה" מעלה קמפיין חדש לצעירות

חברת תרימה בשיתוף עם חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, משיקים פעילות ייחודית לתמיכה בקמפיין של חברת התרופות תרימה למוצר פוסטינור NEW.



במסגרת הקמפיין ל- פוסטינור NEW – הגלולה שאחרי לנשים, נתלו מודעות במקומות בילוי מובילים בפריסה ארצית ביניהם – פאבים, מועדוני לילה ובארים.



שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הבנות הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע.



היקף הקמפיין פחות מ– 50,000 ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)