"תתחילו לחיות": קמפיין פרסום לחברת התיירות "קווי חופשה"

חברת התיירות "קווי חופשה" עולה השבוע בקמפיין פרסום לקראת הקיץ, שבמרכזו שפה פרסומית חדשה בתחום התיירות שקוראת לנו להתחיל לחיות… הקמפיין כולל מודעות בעיתונות כתובה ובאינטרנט.



מסקרים שערכה החברה באמצעות משרד הפרסום החדש שלה זרמון – גולדמן עולה, שאלפים בעולם הרחב הינם עבדים ללחץ בעבודה וכתוצאה במשפחה, ולכן אין להם זמן להשקיע בזוגיות ובהנאות החיים. מחקרים רבים מלמדים שהסטרס הזה גורם לבעיות בריאות ובעיות נפשיות.



הקמפיין החדש, קורא לכולם – צעירים שמתחילים לחיות, ומאידך לפנסיונרים, להתנער מהלחץ ולהתחיל ליהנות מהחיים, תחת הסיסמא המובילה: "קווי חופשה תתחילו לחיות". הויז'ואל בקמפיין יציג צילום של א.ק.ג ולעומתו תמונה של נופש. האוירה כולה של חופש, ים וצבע השמים.



הקמפיין בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪ ובאמצעות משרד הפרסום זרמון – גולדמן.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)