"איקאה" מעלה קמפיין אינטרנט למגוון מבצעי סוף השנה באמצעות אידיאולוג'יק


"איקאה" מעלה בימים אלו קמפיין אינטרנט למגוון מבצעי סוף השנה של החברה אשר יוצגו במהלך הרבעון האחרון של השנה. היקף ההשקעה בקמפיין, שיעלה באמצעות אידיאולוג'יק, כחצי מיליון ₪.



ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק מסר "הקמפיין החדש נועד להעלות את המודעות למבצעים הגדולים והאטרקטיביים שמציעה איקאה לקראת הרבעון האחרון של השנה. לאורך החודשים הקרובים יוצגו מגוון מבצעים המוגבלים בזמן כאשר המבצע הראשון מציע הנחות אטרקטיביות על מגוון הספות העשיר בחנות".



הקמפיין יעלה עד סוף השנה באתרי האינטרנט המובילים.



קרדיטים:


תקציבאית: לירון קוחנסקי.


סופרוויזר: ליאור שלום.


מנהל קריאייטיב: ג'ואד מבג'יש.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)