"אמזון" הישראלי – BUY2 משיקה אתר סחר אלקטרוני

BUY2 מבית Mako, השיקה אתר חדש ומתקדם, הכולל מתיחת פנים מהפכנית, שהופכת אותו לאתר הסחר האלקטרוני המתקדם בישראל. באתר החדש, צפויה כמות גדולה ומשמעותית של מוצרים והצעות אטרקטיביות מספקים בארץ ומחוצה לה במגוון תחומים. להבדיל, מאתרי הדילים והקופונים הרגילים והישנים בהם מוצא לגולש מספר מועט של דילים מדי יום, האתר החדש מציע מגוון גדול מאוד של הצעות ייחודיות ואטרקטיביות ממגוון ספקים, במגוון תחומים.



האתר החדש כולל יכולות ניווט חדשות, מציאת הצעות אטרקטיביות על פי התחום המובקש, חיפוש חופשי באתר, הפנייה חכמה מרשתות חברתיות ועוד. לאתר ממשק משתמש מתקדם וויזואלי, הנשען על הצגה ושיטוט של תמונות המוצרים וההצעות השונות, בדומה לאתרי התמונות המובילים בעולם.


בנוסף, האתר יאפשר רכישה ישירה של מוצרים ב'ייבוא אישי' מספקים בארה"ב באמצעות אתר BUY2USA במחיר שיכלול בתוכו גם מיסים ומשלוח עד הבית. בנוסף, תתווסף לאתר גם אופציה נוספת ויעילה של סל קניות משותף שיאפשר להזמין מוצרים ממגוון ספקים ולשלם זאת כעסקה אחת.



לדברי אביב רפואה, מנכ"ל האתר ומבעליו, "מדובר במהפכה בתחום הסחר האלקטרוני הישראלי. שוק הסחר האלקטרוני בישראל נמצא עדיין בתחילת דרכו ביחס לעולם. BUY2 אשר הובילה במקום הראשון את תחום הדילים והקופונים בישראל הפכה כבר בפעול בשנה האחרונה למובילה בתחום הסחר האלקטרוני בישראל. האתר החדש שהשקנו היום מהווה קפיצת מדרגה משמעותית לגולשים ולספקים הישראליים, אשר מעוניינים בפלטפורמה חדשה ושונה מזו הקיימת באתרי הסחר והקופונים הישנים. נפתיע את השוק עם מגוון הצעות ייחודיות ביותר בתחומים שונים: החל ממוצרי חשמל ומוצרים לבית, דרך חופשות מוזלות, מסעדות ובילויים וכלה ברכבים ובמוצרים בייבוא אישי מארה"ב. "



בנוסף, לראשונה, BUY2 חושפת את התפלגות הרכישות באתר ע"פ סווג המוצרים:



























מוצרי חשמל וגאדג'טים


27%


נופש ותיירות


24%


בילויים ומסעדות


18%


מוצרים לבית ולגן


12%


אופנה, טיפוח ואופטיקה


8%


ספורט, ספא ובריאות


8%


אחרים


3%




לפי דו"ח חברת מקינזי, המתבסס על ראיונות עם מומחים מהלמ"ס, בנק ישראל, מכון היצוא וה-OECD, ענף המסחר המקוון בארץ נאמד ב-2009 ב-4 מיליארד שקל ויכפיל את עצמו עד 2015 – בעיקר הודות לצמיחה בענפי התיירות, הביטוח והמדיה הדיגיטלית.


בתחומים מסוימים, נטען במחקר של חברת הייעוץ האסטרטגי TASC ישראל מובילה במסחר מקוון – בהם בנקאות, מזון מהיר ותיירות.



מספר נתונים עדכניים במיוחד מעלה סקר לשנת 2012, שנערך בישראל עבור מסטרקארד העולמית על-ידי TNS טלסקר: 63% ממחזיקי כרטיסי האשראי בישראל משתמשים בהם לביצוע רכישות באינטרנט. 35% ממבצעי הרכישות באינטרנט אמרו שהגבירו את רכישותיהם בשנה האחרונה, ו-39% נוהגים לעשות זאת לפחות פעם בחודש.


כאשר נשאלו בעלי כרטיסי האשראי מדוע הם מבצעים רכישות אונליין, השיבו 67% כי הסיבה העיקרית מבחינתם היא יתרון המחיר, ו-45% ציינו כי זה מאפשר להם השוואה טובה יותר בין מוצרים ומחיריהם.


הישראלים, עולה מהסקר, מעריכים מאוד את הנוחות שבביצוע רכישות באינטרנט: 47% עושים זאת מכיוון שזה מאפשר לרכוש מבלי לצאת מהבית, 44% אמרו שהסיבה היא החיסכון בזמן, ואילו 37% כי אפשר לקבל את הסחורה עד הבית.



נתוני הסקר מצביעים על נתון נוסף מעניין והוא ההעדפה לאתרים מקומיים – כש-59% מאלה המבצעים רכישות באינטרנט יעדיפו לעשות זאת בעיקר דרך אתרים ישראליים.



אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים