"אקסלנט" יוצאת בקמפיין פרסום להשקת חנויות הרשת בגוש דן

חברת "אקסלנט" מקבוצת דטהסייף מעלה קמפיין פרסום להשקה מחודשת של המותג "אקסלנט". הקמפיין, שהיקפו הכספי מסתכם ב- 100,000$, נועד לחנוך את חנות הדגל החדשה של "אקסלנט" שנפתחה ברמת החייל בת"א (עלות פרויקט 45,000 $). הקמפיין יפעל תחת הסלוגן "תחשוב קרוב" ויעלה בשלטי חוצות בגוש דן, מודעות פרסום בעיתונות ובאינטרנט.



בימים אלו קבוצת דטהסייף השיקה מחדש את המותג אקסלנט, כמותג המומחה והמקצועי ביותר לרכישת מחשבים וציוד היקפי לשוק הפרטי. כחלק מתהליך המיתוג עוצב מחדש האתר שמשמש כיום אתר מרכזי וייחודי לתחום המחשבים. באתר יש אפשרויות לקניות פומביות וקבוצתיות, ומאחוריו יש ניסיון מצטבר של 15 שנים בניהול רשת חנויות פרטית ומכירות באינטרנט.



מהחברה נמסר היום כי לצד האתר הוקמה חנות הדגל של אקסלנט בא.ת רמת החייל ת"א, במיקום מרכזי עם כוח קנייה משמעותי. חנות זו היא חלק מרשת חנויות אשר מיועדת לקום בשנתיים הקרובות ולהתמחות במחשוב מקצועי, בנישה של מקצועיות שרות ואמינות. עוד נמסר כי "בחנות ישנו חדר מדיה סנטר ייחודי ותצוגה של כל המותגים המובילים והנחשקים בתחום המחשוב והציוד ההיקפי."



אקסלנט מקבוצת דטהסייף פועלת בשוק הפרטי בישראל במכירות חומרה וציוד היקפי והיא היחידה בעלת הסמכת ספק פתרונות של AMD בישראל (AMD – Platinum Solution Provider). אקסלנט הוקמה בשנת 1991 ופועלת במודל של One Stop Shop .


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)