"בוניטה דה מס" משיקה מותג חדש לצעירות- B de' Mas

חברת הלנג'רי "בוניטה דה מס" פותחת נישה חדשה בתוך תחום ההלבשה התחתונה עם מותג חדש- B de' Mas– בהשקעה של מיליון שקל.



הקולקציה החדשה של B de' Mas תשווק ברשתות הגדולות להלבשה תחתונה המשווקות את מותג האם "בוניטה דה מס" ותכלול פרטי הלבשה תחתונה לצעירות עד גיל 30 המתאימים לאורח חיים דינאמי ופעלתני ומבטאים סגנון ליבראלי צעיר ואותנטי.



צ'רלי זיתוני מנכל בוניטה דה מס אמר כי "עם כניסתנו לנישה הצעירה מעניקה הרשת מענה מקיף בתחום ההלבשה התחתונה לנשים מכל שכבות הגיל ומאפשרת מיקוד מדויק בצרכי הלקוחות." לדבריו, "החברה שמה לה למטרה להיכנס לנישות נוספות מתחום ההלבשה התחתונה ולהרחיב את המותג".



המותג B de' Mas, אשר ישווק החל מחודש יוני לרשתות, אמור להוות בתום שנת הפעילות הראשונה כ-25% משוק אופנת ההלבשה התחתונה בישראל.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
כנס המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Altman x Gali_Srutonim
מוקאפ
חנויות ספורט